• Lorem ipsum

Matrassen retour aanmelden

Het is geen probleem als je niet tevreden bent over de aankoop, wij gaan het voor je oplossen! Als een matras niet voldoet aan jouw eisen, kan dat aan verschillende factoren liggen. In de meeste gevallen gaan de problemen weg na zo’n 2 a 3 weken op het matras te hebben gelegen, dus na deze periode zal het wellicht beter bevallen. Wij adviseren daarom om minimaal 2 weken op het nieuwe matras te slapen. Je hebt maar liefst 90 dagen bedenktijd! (op M Line matrassen zelfs 100 dagen). De fabrieksgaranties en de door ons extra aangeboden garanties en services doen niets af aan de wettelijke garantie en het wettelijk herroepingsrecht. Ben je er van overtuigd dat het matras niet geschikt voor jou is, dan zijn er twee opties. 

Optie omruilen (meest gekozen):
Ruil het matras gratis om voor een ander type, hardheid of merk (in overleg met één van onze Sleepcoaches). Bij omruiling naar een goedkoper type matras krijg je geld terug en bij omruiling naar een duurder matras betaal je het verschil bij. Neem vrijblijvend contact met ons op voor het juiste advies. Tel. 033-4552047. Sleepfast.nl biedt voor elk matras éénmalig omruilservice aan per persoon. Mocht je toch voor de tweede keer het matras omruilen of retourneren, dan wordt er € 125,- euro per matras in rekening gebracht. 

Optie ophalen en geld terug:
Wij halen het matras gratis voor je op, en je krijgt, na inspectie en van het matras, het bedrag teruggestort op jouw rekening. Je maakt geen gebruik van de omruilservice en wilt geen matras van sleepfast.nl. Neem telefonisch contact op via 033-4552047 en wij zullen je verder helpen. Het is ook mogelijk om het matras retour aan te melden per mail ([email protected]), dan nemen wij zo snel mogelijk contact op om een ophaalafspraak te maken. Sleepfast.nl biedt de retour-/omruilservice voor elk matras éénmalig aan per persoon. Mocht je in de toekomst weer een matras bestellen op sleepfast.nl, dan wordt er bezorgkosten van € 125,- euro per matras in rekening gebracht.

Kussens, dekbedden en/of bedtextiel retour aanmelden

Klik op de onderstaande knop ''Ik wil een retour aanmelden'' om jouw kussen, dekbed en/of bedtextiel gratis te retourneren. Je krijgt via de onderstaande knop een retourlabel die je kunt uitprinten en op het retourpakket kunt plakken. Let op, zorg er voor dat de pakbon of factuur ook in het retourpakket zit, zodat wij jouw gegevens kunnen achterhalen. Kussens, dekbedden en overig bedtextiel kan je alleen retourneren zolang je de artikelen in de originele staat behoudt. Dit betekent dat je indien redelijkerwijs mogelijk de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking retourneert. Je mag een artikel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen. Wij zullen bij waardevermindering 50% inhouden van het bedrag. Je kunt ook op eigen initiatief of via een andere vervoerder het product terugsturen. In dat geval komen de kosten van het retourneren voor je eigen rekening. Om het artikel gratis terug te kunnen sturen, gebruik dan de onderstaande knop ''Ik wil een retour aanmelden''.

Ik wil een retour aanmelden