• Lorem ipsum
FAQ
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Zelf bestellen

Stap 1 - Producten bestellen
Heb je jouw product gevonden? Klik dan op de knop 'IN WINKELWAGEN’.

Stap 2 – Winkelwagen
Kies het gewenste aantal artikelen of kies ''Ga verder met winkelen'' om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.

Stap 3 – Bestellen
Is jouw bestelling compleet? Klik in de winkelwagen dan op de knop ''Naar de kassa''.

Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van jouw bestelling hebben we je gegevens nodig. Vul deze hier in en je kan vervolgens naar de verzendmethode.

Stap 5 - Verzendmethode
Bij grote bestellingen zoals; matrassen en bedden komt alleen ''Op afspraak" om aan te vinken. Bij kleine bestellingen zoals; kussens, dekbedden en overig bedtextiel worden per DHL pakketdienst verzonden. In dit geval komt er alleen ''Gratis DHL'' te staan om aan te vinken.

Stap 6 - Betaalmethode
Selecteer één van de betaalmethode.

Stap 7 - Controleer uw bestelling
Voeg indien nodig nog een opmerking toe. Door op ‘Kopen’ te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden.

Bestelling telefonisch of chat

Bel of chat met één van onze Sleepcoaches, wij geven jou persoonlijk advies. De bestelling kunnen wij persoonlijk voor je doorzetten en zo hoef je dus niet online te bestelling via het winkelmandje zoals hierboven beschreven staat. Jouw fastorder gaan wij zo snel mogelijk in orde voor je maken! Zo doen we dat anno 2021, lekker fast een bestelling plaatsen via onze chatfunctie. Zo weten wij zeker dat de bestelling goed verloopt en dat je ook de juiste producten krijgt door persoonlijk advies! Lees hieronder wat wij gaan doen met jouw bestelling en wat je van ons kan verwachten.

Stap 1 - orderbevestiging ontvang je per mail
Zorgvuldig maken wij de bestelling voor je aan in ons systeem. Om exact de juiste product en prijzen te hanteren, doen wij dit handmatig. Geef ons eventjes de tijd, maar de orderbevestiging zie je zo fast mogelijk verschijnen in je mailbox. Let op, de orderbevestiging kan ook in de ongewenste of spam mail terecht komen.

Stap 2 – a fastcall
Als wij jouw bestelling op voorraad hebben, nemen wij eerst telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de levering. Om de leverdatum te prikken, overleggen wij samen met jou telefonisch welke dag voor ons beide het beste uitkomt. Tot horens! Is jouw bestelling niet op voorraad, dan kan het afhankelijk van het product er een bepaalde periode overheen gaan. Zodra wij jouw bestelling binnen hebben gekregen vanuit de fabriek, dan nemen wij zo fast mogelijk contact op om een afspraak te maken voor de levering.

Stap 3 – Bezorgpartner Montrieurs zetten de puntjes op de i
Tijd voor actie! Onze bezorgpartner Montrieurs, gaan voor jou aan de slag om de bestelling zorgvuldig en fast klaar te maken. Zodra bezorgpartner Montrieurs al contact met jou heeft opgenomen over de levering, dan kan je ook Montrieurs bellen voor al jouw leveringsvragen, telefoonnummer Montrieurs: 088-6668743

Stap 4 - betaling per pin
Bezorgpartner Montrieurs stuurt na het maken van een bezorgafspraak een bevestigingsmail met daarin een ideal betaallink. Zo kan je gemakkelijk van te voren betalen! Pinnen bij levering behoort ook tot de betaalmogelijkheden. In dat geval moet het pinlimiet in de meeste gevallen opgehoogd worden bij je eigen bank via internetbankieren.De betaling kan gemakkelijk bij de levering. Wij nemen een pinautomaat mee, zodat je de betaling per pin kan voldoen. Alvast bedankt!

Wie komt mijn bestelling leveren en eventueel ophalen?

Matrassen, bedbodems, toppers, bedden en boxsprings:

Als wij jouw bestelling op voorraad hebben, nemen wij eerst telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de levering. Om de leverdatum te prikken, overleggen wij samen met jou telefonisch welke dag voor ons beide het beste uitkomt. Tot horens! Is jouw bestelling niet op voorraad, dan kan het afhankelijk van het product er een bepaalde periode overheen gaan. Zodra wij jouw bestelling binnen hebben gekregen vanuit de fabriek, dan nemen wij zo fast mogelijk contact op om een afspraak te maken voor de levering. Tijd voor actie! Onze Fastboys (bezorgers en magazijnmedewerkers), gaan voor jou aan de slag om de bestelling zorgvuldig en fast klaar te maken. De avond van te voren sturen wij de verwachte bezorgtijd en krijg je ook een Track en Trace code, zodat je onze Fastboy kunt volgen voordat hij bij jou op de stoep staat! De betaling kan gemakkelijk bij de levering. Wij nemen een pinautomaat mee, zodat je de betaling per pin kan voldoen. 

Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan komen onze eigen Fastboys jouw bestelling weer (eenmallig) kostenloos ophalen.

Kussens, dekbedden, bedtextiel (via pakketdienst PostNL)

Gratis verzending via PostNL. Wij van Sleepfast leveren alles super Fast uit eigen voorraad! Gezien de levering via PostNL, zijn wij afhankelijk en kunnen dus geen zekerheid geven op de toegezegde leverdatum. Op alle kussens, dekbedden en overig bedtextiel krijg je 14 dagen beoordeeltijd. Beoordeeltijd betekent: In die 14 dagen mag je het artikel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Je mag dus niet op het kussen, dekbed of ander soort beddengoed slapen. Is het niet wat je zoekt, dan mag je het artikel gratis retourneren (gratis retourlabel opvragen via retour aanmelden) bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je kunt ook op eigen initiatief of via een andere vervoerder het product terugsturen. In dat geval komen de kosten van het retourneren voor je eigen rekening.

Levering
Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Grote leveringen door onze bezorgpartner Montrieurs

Als jouw bestelling bij ons op voorraad is, dan neemt onze bezorgpartner Montrieurs zo fast mogelijk contact op om een afspraak te maken voor de levering. Mocht jouw bestelling niet voorradig zijn, dan zal je nog een bepaald aantal leverweken geduld moeten hebben. Onze bezorgpartner Montrieurs zal contact opnemen om een afspraak te maken voor de levering.

Kleine leveringen: DHL

Kussens, dekbedden en bedtextielen vallen onder kleine leveringen. Deze worden geleverd door DHL geleverd. Na het versturen krijg je een track en trace mail om jouw bestelling te volgen.

Wie komt mijn bestelling leveren?
Grote leveringen door onze Fastboys

Matrassen, bedden, toppers en boxsprings vallen onder grote leveringen. Als wij jouw bestelling op voorraad hebben, nemen wij eerst telefonisch contact met je op om een afspraak te maken voor de levering. Om de leverdatum te prikken, overleggen wij samen met jou telefonisch welke dag voor ons beide het beste uitkomt. Tot horens! Is jouw bestelling niet op voorraad, dan kan het afhankelijk van het product er een bepaalde periode overheen gaan. Zodra wij jouw bestelling binnen hebben gekregen vanuit de fabriek, dan nemen wij zo fast mogelijk contact op om een afspraak te maken voor de levering. Tijd voor actie! Onze Fastboys (bezorgers en magazijnmedewerkers), gaan voor jou aan de slag om de bestelling zorgvuldig en fast klaar te maken. De avond van te voren sturen wij de verwachte bezorgtijd en krijg je ook een Track en Trace code, zodat je onze Fastboy kunt volgen voordat hij bij jou op de stoep staat! De betaling kan gemakkelijk bij de levering. Wij nemen een pinautomaat mee, zodat je de betaling per pin kan voldoen. Gezien wij samen met de klant een leverafspraak maken, staan wij (bijna) nooit voor een dichte deur. Mocht de klant onverwachts toch niet thuis zijn, dan maken wij op een later moment telefonisch gewoon weer een nieuwe afspraak zonder extra kosten. 

Kleine leveringen: verzendpakketten door PostNL pakketdienst

Kussens, dekbedden en bedtextielen vallen onder kleine leveringen. Deze worden geleverd door PostNL pakketdienst. Via PostNL krijgt de klant per mail de track en trace code om het pakketje te volgen. Mocht de klant toch niet thuis zijn, dan zal de PostNL bezorger het pakketje aanbieden bij de buren. 

 
Niet goed, geld terug garantie
Wat houdt ''niet goed geld terug garantie'' in?

Het is heel simpel, je hebt 90 dagen de tijd! (bij M line matrassen zelfs 100 dagen) Bevalt het matras niet, dan halen wij het matras weer gratis bij je op en krijg je al je geld terug! Zonder extra kosten of kleine lettertjes! Zeer unieke service! Je moet gewoon 100% tevreden zijn, dat is het belangrijkste!

Als het matras niet bevalt, wat moet ik doen?

Je hebt 90 dagen de tijd om het matras op te laten halen als het niet bevalt! Neem telefonisch contact op met 033-4552047 of stuur een mail naar [email protected]. Het matras wordt gratis opgehaald en je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.  Uiteraard kan je het matras ook omruilen voor een ander type, merk of hardheid. Bij het kiezen van een ander matras, kunnen we jou het beste telefonisch helpen!

Wat gebeurt er met de matrassen die retour komen?

Wij leveren alleen maar 100% nieuwe matrassen en absoluut geen gebruikte matrassen. Mocht een matras niet naar wens zijn, dan nemen wij zonder enige moeite het matras kosteloos terug binnen 100 dagen. Als wij een matras terug krijgen, dan kunnen wij die terug doen naar de fabriek. De fabriek vernietigd deze gebruikte matrassen of gaan soms in grote getallen naar bijvoorbeeld hotels. De matrassen zullen nooit terug komen in de verkoop. Als dealer van grote merken zoals; M line, Auping, Pullman, Tempur, enz. is het ook zeer belangrijk om altijd 100% nieuwe matrassen te leveren. De matrassen zijn ook altijd dicht geseald vanuit de fabriek en je kan er zeker van zijn dat je een volledig nieuw matras krijgt.

Oude matras retour
Kan mijn oude matras meegenomen worden?

Als je een nieuw matras of topper besteld, nemen wij gratis je oude matras/topper mee en zorgen dat je oude matrassen/toppers op verantwoorde en milieuvriendelijke wijze gerecycled worden. Bij de bestelling kan je de optie ''GRATIS OUDE MATRASSEN RETOUR'' aanvinken. Mocht je dat niet hebben gedaan, dan nemen wij alsnog (indien wenselijk) jouw oude matrassen/toppers gratis voor je mee! Klant is koning!

 
Wat gebeurt er met mijn oude matras?

Sleepfast zorgt ervoor dat je oude matrassen gratis op verantwoorde en milieuvriendelijke wijze gerecycled worden. Zo wordt er van jouw oude matras of topper een judomat gemaakt, leuk hé!

Moet ik mijn oude matras klaar leggen?

Laat je oude matras alsjeblieft liggen in het bed, wij willen fullservice verlenen en tillen graag je oude matras van de slaapkamer naar onze bus. Mocht je toch liever zelf je oude matras van te voren klaarzetten, geen probleem. De klant is koning!

 
Proefliggen in de winkel
Waar kan ik de matrassen fysiek vergelijken?

Sleepfast is onderdeel van familiebedrijf 'de Bedweter' in Lunteren en 'de Slaapmaker' in Huizen. Al meer dan 30 jaar geven wij persoonlijk advies in de winkels voor goed en verantwoord slaapcomfort. Alle producten op de webshop kan je terug vinden in onze fysieke winkels. Sinds augustus 2021 hebben wij ook een splinternieuwe winkel geopend in Rotterdam.

Maak een afspraak of kom spontaan langs in één van onze winkels!

Sleepfast Rotterdam
Watermanweg 5
3067 GA Rotterdam

De Bedweter / Sleepfast Lunteren
Dorpsstraat 63
6741 AB Lunteren

De Slaapmaker / Sleepfast Huizen
Eemlandweg 13-A
1271 KR Huizen

Liever thuis proefliggen?
Uiteraard kan je naar winkel gaan om even uit te proberen, maar het vervelende is dat je het dan alsnog niet goed weet of het de juiste keuze is voor jou. Wij werken op de manier zodat je thuis 100 nachten lekker kunt proberen en je merkt pas echt thuis na een paar nachten/weken of het de juiste keuze is voor jou. Daarom zijn wij heel flexibel en brengen heel vrijblijvend een nieuw matras gewoon bij jou thuis, dat is toch de enige manier om het goed te testen.
Prijzen
Zijn alle prijzen inclusief btw?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. In het winkelmandje verschijnen ook de prijzen exclusief btw, maar onder aan de regel het totaal inclusief BTW.

Klachtenprocedure
Fabrieksgaranties

De fabrieksgaranties en de door ons extra aangeboden garanties en services doen niets af aan de wettelijke garantie en het wettelijk herroepingsrecht.

Klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via https://www.sleepfast.nl/klacht-indienen/ Je krijgt van ons binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Service, transparantie en meedenken met onze klanten staat bij ons voorop. Alles is met ons bespreekbaar en wij denken graag met je mee. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Contactgegevens
Bedrijfsnaam: Beddenspeciaalzaak De Bed-Weter B.V. onder de handelsnaam: Sleepfast
Kvk: 09070299
BTW: NL809503633B01
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden