Klacht indienen
Dien een klacht in via Whatsapp
scan de QR-code of klik op de knop om verder te gaan.
Stuur ons een Whatsappbericht en onze servicespecialist zal z.s.m. reageren om samen tot een oplossing te komen. Het is altijd handig om ook een foto te sturen (indien mogelijk) zodat we sneller kunnen zorgen voor reparatie en/of vervanging.'

Liever contact op een andere manier? Vul dan het klachtenformulier in. Mocht je nieuwe bed of matras niet naar wens zijn i.v.m. de hardheid/comfort, ga dan naar: omruil/retour aanmelden.
Dien een klacht in via Whatsapp
scan de QR-code of klik op de knop om verder te gaan.
Stuur ons een Whatsappbericht en onze servicespecialist zal z.s.m. reageren om samen tot een oplossing te komen. Het is altijd handig om ook een foto te sturen (indien mogelijk) zodat we sneller kunnen zorgen voor reparatie en/of vervanging.'

Liever contact op een andere manier? Vul dan het klachtenformulier in. Mocht je nieuwe bed of matras niet naar wens zijn i.v.m. de hardheid/comfort, ga dan naar: omruil/retour aanmelden.
Ervaar je een kuil in je matras, vragen we ook foto’s. Het beste resultaat geeft het als je het matras (als het kan zonder hoes/tijk) op de grond legt. Dan een starre lat diagonaal op het matras leggen. Dan is een ruimte tussen de lat en de oppervlakte van het matras goed op de foto te zien. Misschien kan je het zelfs opmeten met een duimstok of rolmaat, om vervolgens daar ook een foto van te maken. Zie het voorbeeld:

Bedankt, slaap lekker!
Bedankt voor het indienen van de klacht. Wij nemen de klacht serieus op en proberen direct met een oplossing te komen. Binnen 9 werkdagen nemen wij contact met jou op.